The Pioneer - the 13th whiskypainting

Min trettonde whiskytavla är färdig. Jag skrev på Instagram att detta var den tolfte, men jag har räknat fel. Yamazakin var den tolfte och Hibikin var den elfte. Brukar dubbelkolla i bloggen när jag tappar räkningen och nu tappade jag räkningen ytterligare därför att det var fel även här.
 
Hur som haver, detta är som sagt den trettonde whiskytavlan som jag har gjort. Till den här tavlan tog jag inte bilden själv utan det gjorde Peter Söderlind på Box Destilleri. Han skickade den till mig efter att jag frågat om lov att få måla av deras nya flaska. Känner mig mycket nöjd med den här tavlan, i början tyckte jag det var oerhört svårt med klippan som flaskan står på. Men det blev bra tillslut ändå.
 
Akvarell på A3 den här gången och jag kommer visa bilder från målarprocessen sen. Håll utkik om ni är nyfikna!
 
#1 - - Mrfriday:

Fantastisk!!

Svar: TACK!!
Phelicia Berggren