Stina loves Candy

Har känt mig väldigt kreativ i helgen. Har målat en hel del faktiskt, men egentligen endast två "vettiga" tavlor om man ska vara petig. En utav dessa tavlor är den som jag visar upp nedan, den föreställer min kära kompanjon Stina. Hon är trevlig filur och jag fick en sådan här bild på snapchat häromdagen. Tyckte den var härlig och ville göra något av den. Började med att jag målade en slarvig version utan att skissa först, men blev inte riktigt nöjd och tänkte att jag lika gärna kunde göra en ordentlig istället. Den blev jag nöjd med!
 
Tekniken jag använt är som vanligt min älskade akvarellfärg och papperet är storlek A4. Har döpt den till "Stina älskar godis". Ska hänga upp den när jag kommer till Sundsvall igen!
 
 
#1 - - mamma:

Jättehärlig målning!! Illustratör? ;-)

♥♥♥

Svar: Tack mamma! ♥ Ja det vet man aldrig ;)
Phelicia Berggren

#2 - - Katta:

Jätte fin blogg! Skulle betyda guld om du skulle kolla in min blogg en snabbis :). Ha en bra dag!