2 juni

Huvudvärk. Åh. Varför finns det till? Vid sju ikväll sa det PANG och jag fick lov att lägga mig på sängen och vila i hopp om att det skulle försvinna. Nix. Har druckit massor och ätit smärtstillande, men det funkar inte. Är så glad just nu.

Några saker som jag är glad för är att jag fick brev från min älskade mormor idag. Hon hade skaffat nytt brevpapper med blommor på. Till hösten när vi ska brevväxla igen tänker jag också köpa fint brevpapper!
Den andra saken jag är glad över är att jag inte börjar jobba förrän efter midsommar, vilket betyder att jag får lite sommarlov och en chans att måla lite tavlor. Det har jag längtat efter.
Tog en promenad med Stina och köpte lösgodis på Hemmakväll idag(de har det bästa godiset), i syfte att det skulle funka som pluggmotivation. Men jag har inte rört det än faktiskt. 

På fredag får jag och Alina åka hem. Som vi längtar. Mellan mig och hemfärd står en hemsk tenta och lurar. Det enda jag ska göra följande dagar är att försöka plugga, men det enda jag kan tänka på är hur mycket jag ska pussa på min lillebror och gosa ner huvudet i hundarna. 
Imorgon blir det militärstil på mitt plugg. Och med det säger jag GODNATT.




#1 - - Mamsen:

Och kramas med mamma!
Du klarar tentan! Och de ville ha mig!! :-) Vilka härliga människor! Kicki grät nästan när allt var klart! ♥

Massor av kramar från oss♥♥♥