Box kopparpannor

Årets första färdigställda konstverk blev en akvarell från Box Destilleri. De ståtliga kopparpannorna inne i destilleribyggnaden närmre bestämt! 
 
Ur min egen vinkel kan jag säga att jag inte riktigt vet vad jag tycker än, jag har för det mesta delade åsikter så här direkt efter att jag lagt min signering. Jag känner mig ganska nöjd, men inte helt. Den här gången målade jag inte så detaljrikt som jag brukar, försöker lära mig att måla lätt med akvarellen - så som man "ska" eller kanske borde enligt akvarellkonstens regler.
 
Har börjat komma in i en lite mer kreativ period nu och det är ganska passande eftersom det behövs för den närmre framtiden. Jag hoppas att den lusten kan få hålla i sig, kanske till och med bli lite mer intensiv.
 
Skriv gärna vad ni tycker! Kram!
 
 
#1 - - Jullebulle:

Jag tycker den är grym!! Levande! Riktigt snyggt❤️

Svar: Åh, tack! Det känns lite bättre när du säger så. <3
Phelicia Berggren

#2 - - Mamsen:

Snyggt!
Vad kul att du målar detta. Det ser verkligen levande ut.

#3 - - Mrfriday:

Sjukt nice :3