Veckoplaner och detox-info

Nu har jag renoverat klart för den här gången. Tror jag. Valde att ha en sådan där Designeditor-mall just nu, tyckte det kändes lättare. Jag kommer nog att börja pilla med en egen design så småningom, för jag är inte riktigt nöjd med vissa grejer. Till exempel att jag inte har full kontroll och kan flytta, lägga till och peta på exakta grejer. Men hur som helst så får den här duga tills dess att jag har tid och ork att kunna fixa ihop en egen.
 
Ikväll åker jag hem till min mor och spenderar tid med dom innan jag far upp till Norrland på onsdag. Dyker nog upp ett till konstverk här i veckan, ni kan ju hålla utkik! Imorgon kväll ska jag ägna tid åt Forever och Carina kommer hem till oss för att informera om den populära detoxen, som även jag ska köra igång snart. Om någon av mina bekanta känner sig sugen på att komma kan ni bara höra av er till mig!
 
Från när jag och Emilia mölade i oss thaibuffé. Så sjukt gott!