Inspiration on top

© phelicias.blogg.se
Inspirationsbild(sista bilden i inlägget)

© phelicias.blogg.se
Inspirationsbild

© phelicias.blogg.se
Inspirationsbild

Tänk vad roligt man kan ha med lite akvarellfärger. Gjorde de här tre igårkväll och idag ska jag göra en till. Minst. Dom ligger i den ordning jag är mest nöjd uppifrån och ner. Hade dock lika roligt under tiden jag gjorde alla tre så det beror inte på det. Satt och sökte på google efter lämpliga bilder och kom fram till dom ovan. Google är bra. Väldigt bra!

Efter klockan ett ska jag kila iväg till min höggravida kusin Josefine och fotografera mage + förberedelser. Kan inte fatta att jag snart ska bli kusinmoster!!! SÅ UNDERBART! ♥ Lite smått hysterisk över detta faktum faktiskt. Men jag älskar bebisar och jag älskar min släkt.

Vi syns och hörs! ♥
#1 - - In The Light:

Hej vi är två tjejer (Annie & Sofie) som har startat ett projekt som går ut på att vi ordnar foto- och modellkurser.



Vi undrar om du är intresserad av att göra ett länkbyte... Att du lägger upp en bildlänk som går till vår hemsida (www.inthelight.se) i din bloggmeny så länkar vi dig från vår hemsida.



Maila vid intresse:

[email protected]



/In The Light

#2 - - sarastille -:

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

#3 - - Mia:

så snygga teckningar!! Häftigt att du vågar tänka utanför ramarna och även måla "utanför" ansiktet. Jag menar de där röda prickarna och de gröna blommorna! snyggT!!