Pop in and say hello

Jag har inte suttit vid datorn på vad som känns som evigheter. Jag spenderar min tid med att koppla av och har hunnit titta på ungefär hundra filmer och serieavsnitt sedan jag sist skrev. Det har varit mycket nu. Det har varit fantastiskt. När jag kommer hem är jag helt slut och trots att det är jobbigt så är det skönt att ha åstadkommit mycket annat.
 
En utav sakerna jag sysslat med är att planera Alinas överraskningskalas till idag, tillsammans med Rebecca. Det blev väldigt lyckat och jag var så nervös, sprang runt som en yr höna hemma hos Becca minuterna innan hon kom. Vi gick ihop några stycken och köpte present och jag har tillverkat en presentkartong till den - eftersom jag nu tycker mig ha kunskapen att tillverka förpackningar efter bara en vecka med kursen Kommunikativ Förpackningsdesign. Men hur som helst - med massor av fika, glada vänner till Alina, otaliga ballonger, en och annan vit lögn och serpentiner så blev kalaset väldigt lyckat. Vår nyblivna 20-åring blev så glad!
 
I övrigt så har jag hunnit med en Stockholmsresa, en tenta, en gruppuppgift, en muntlig examination och två hemresor också. Det förstnämnda borde jag berätta om och det ska jag göra när jag har fått sova. Vi var faktiskt på bio ikväll också! Alina, Becca och jag alltså. Gone Girl. SÅ BRA!
 
Nu är det dags att sova. Jag har en migrän att döda. TJINGELING!
 
1. Dagens 20-årskalas! 2. Mitt vackra Eiffeltornskylskåp = lägenhet fullbordad.
 
#1 - - Anonym:

Jättefint ordnat! ♡ Grattis till Alina! ♡