Sommaren springer

Jag har varit frånvarande ett tag. Herregud. Sommaren springer! Det är en markant skillnad i mitt datoranvändande, alltså jag sitter nästan inte alls vid datorn. Tittar nästan inte ens på serier på datorn, bara någon enstaka sådär. Det är väldigt skönt måste jag säga. Dock så använder jag ju desto mer min padda och telefon.
 
Sedan jag skrev sist: på min födelsedag den 18 juni lagade min far väldigt goda hamburgare och jag firade midsommar med familjen. Har varit hund- och barnvakt ett antal gånger åt en nöjd och glad skitunge som är en hejare på att slå iväg bollar över hela planen. Cyklar till jobbet, jobbar, cyklar hem och sedan glor jag på serier tills jag somnar.
Går på yoga med mamma en gång i veckan, målar så mycket jag orkar och så äter jag massor av god mat. Igår plockade vi typ 17 liter jordgubbar och har haft jordgubbsfrossa i dagarna två. Fick besök av Fanny, var barnvakt och chaufför. Idag har jag målat och nu njuter jag av mina sista timmar på denna lediga helg!