Whiskytavla nummer 10

Och här kommer bilderna på min tionde whiskytavla! Det är ett litet jubileum och nu börjar det ju faktiskt bli en liten samling. Jag tycker att det känns ganska stort! Visserligen har det tagit mig ett bra tag att komma till det här antalet, men jag har planer på att öka antalet lite mer drastiskt det kommande året.
 
Men åter till tavla nummer tio. Den här tavlan är en beställning åt en man som är med i Avesta Whiskysällskap och han kommer att ta emot den när den blivit ramad förhoppningsvis inom de två närmsta veckorna!
Som vanligt när jag är klar med en tavla känns det lite sorgligt eftersom jag spenderat så många timmar med den, men trots det finns det inget som är så skönt som att se tavlan ramad och helt klar för leverans.
 
Härligt. Så härligt.
 
 
#1 - - mrfriday:

Asså det är så äckligt bra!! Super snyggt xD