Ny dator inköpt

Idag var jag och Agnes till Birsta och jag köpte en ny dator. Min trogna gamla kompanjon har brummat på sen 2009 då jag började gymnasiet, så när den nu på senare tid har gett upp allt mer kände jag att det var dags. Det blev en Sony Vaio och jag känner mig väldigt nöjd faktiskt! Känns dock konstigt att säga så när jag knappt provat den än, men utseendemässigt och baserat på vad säljaren sa så är jag det.
 
Köpte även en trio stora kuddar att ha i min säng för dekoration och mysfaktor. Sitter rätt mycket i sängen så tyckte att det behövdes! Ska faktiskt officiellt inviga dessa ikväll, Agnes kommer över och ska kika på film med mig.
 
Kan faktiskt inte annat än att sammanfatta min lördag som helt underbart bra. Och det är välförtjänt efter veckans tentaplugg!
 
Nya datorn och nya myshörnan.