Två veckor och en hel livstid senare

In the last few weeks så har jag hunnit med otroligt mycket. Förstår det inte riktigt själv?! 
Jag har hunnit träffa min bästa vän hela två gånger, pratat i telefonen med Stina ett okänt antal gånger, jag har åkt massor av bil, jobbat, haft vattenkrig med mitt älskade kusinbarn, haft heldag med mormor och sovit där några nätter, sen har jag träffat Sara och hennes bebbe, jag har hunnit måla färdigt två tavlor, haft målardag med Julia och har haft en hel del tid tillsammans med storebror och mammas hundar. Och inte att förglömma - jag var med Alina en dag också. Vi åkte till Hedemora och tjockade oss. Så som bara vi kan! 

Sist men absolut inte minst så har jag blivit återförsäljare av Forever Living Products. Och i och med det så kommer det troligtvis att dyka upp lite inlägg om deras fantastiska och ekologiska Aloe Vera produkter här i min blogg. Ni som inte är intresserade av dessa inlägg - bläddra vidare. Ni är lika välkomna att läsa om min konst och min vardag!

Och för att hoppa tillbaka till föregående ämne, så har jag inte gjort nästan någonting alls de senaste dagarna. Jag har tagit mig tid. Tid för mig själv. Och nu tänkte jag sova, för imorgon far jag vidare med mitt liv! 

TJINGELING! 

Puss från mormors bakgård full av röda vinbär!