Fredagsharmonisk

Ni vet när man är så där i total balans och känner sig helt utomordentligt lugn, och så inser man hur lycklig man är över de små sakerna i ens liv. Idag har jag varit hos Sara och Milissa hela dagen och bara myst och pratat igen tid som vi inte haft tillsammans på länge. Det var guld värt för mig och jag inser exakt hur mycket jag behöver mina vänner. Det kändes så jävla bra att äntligen få tid att göra något som jag längtat efter. Att få vara med någon som jag tycker om att träffa och prata med.
 
Tiden är så jävla viktig. Jag måste ta mig tid. Tid med allt jag gör. Det spelar ingen roll hur mycket tid det blir, bara jag får den. Bara jag kan ta den tillvara. Idag var en sådan dag. Och nu är jag så jävla glad. Helt genomlycklig. Sitter hos pappa och ler. Sen jag kom hem har jag uträttat lite ärenden, fikat för att fira födelsedagsbarn och förberett inför lite konstrelaterat arbete imorgon.
 
Nu tänkte jag skriva några rader och fortsätta vara helt harmonisk. Tjingeling!
 
Saras guldklimp, världens goaste och gladaste Milissa.