Trycksaken kommer till liv

Jobbar på för fullt idag! Har målat förslag till illustrationer som jag ska placera in i min trycksak sen och så har jag pysslat på med all text och layouten i InDesign. Imorgon springer jag till skolan och gör en provutskrift(som får bli min dummy) så att jag kan se ungefär hur allt blir innan det är försent och jag sitter där innan deadline och river mitt hår för att det blev fel.
 
Tycker det är grymt roligt iallafall, längtar till att få se mitt slutresultat och håller tummarna för att det blir bra! Kan ju säga att jag är helt säker på att det här är rätt utbildning för mig.
 
 
#1 - - Mamsen:

Det ser roligt ut!

Förstår att det passar dig som handen i handsken.

Puss ♥

#2 - - Julia Storm:

Så avis på dig vännen!

#3 - - Mr Friday:

Åh, jag blir så otroligt glad över att du verkar ha hittat så rätt :) Jag jublar verkligen inombords för din skull.

Ser riktigt nice ut tycker jag. Kommer bli kanon xD
Kram

Svar: Ploodie. Tack Herr Fredag! Jag hoppas att DUUU har det bra! <3
Phelicia Berggren

#4 - - nathalie:

ser ut att passa dig helt perfekt!

Svar: <3
Phelicia Berggren