Projekt på G

Idag har jag fått tummen ur och börjat på ett nytt projekt som egentligen varit planerat rätt länge. Det är visserligen någonting jag gjort förut och är väldigt bekant med men det finns några faktorer som gör denna repris lite extra trevlig. Till exempel min nya inspiration och skaparglädje, som jag hoppas håller i sig ett bra tag till. Jag hatar att inte kunna skapa och samtidigt känna världens drygaste rastlöshet som aldriiiig vill försvinna.
 
Hur som helst så funderar ni säkert vad det är jag ska göra, men det får ni ändå veta tids nog. Idag är det första september och känner på mig att den här månaden kommer bli lite extra bra. Wille fyller år, det börjar bli höst, nya projekt påbörjas, filtsäsongen får börja och så kan man äntligen dricka varma drycker utan att dö svett-döden. Hur mycket jag än älskar sommaren, så älskar jag alltid när hösten kommer. Det finns liksom en perfekt balans mellan varmt och kallt. Kalla vindar, varm sol.
 
Nöjd tjej med nya brillz. Kommer se lite bättre den här hösten!
#1 - - Mamsen:

Håller med dig om årstiderna. Det kan ju inte bli vår igen utan höst och vinter!
Härligt med inspiration! ♥
Kram ♥

#2 - - Julia Storm:

sv: Åh :D tycker himla bra om dig med min fina vän <3 Så glad att vi förstår varann så bra och har blivit vänner! Ha det grymt grymt grymt bra i Sundsvall nu! tror jag kommer hem ifrån Örebro, inte min grej, hoppas för din skull att du stormtrivs i både Sundsvall och på kursen! Puss på dig fina bästa du <3