Hemfärd på agendan!

Fredag den 20 september. Tentadag. Hemfärdsdag. Klockan åtta imorse satt jag nervös i tentasalen och började skriva om typografi, nu sitter jag på busstationen och ska åka till Njurunda där bilen går mot Dalarna så fort vi är klara. Kan nog lära mig att uppskatta min hemstad nu när jag slipper vara där varje dag hihi...

Ångestfredag har förvandlats till något härligt nu när tentan är över. Har haft ångest över hur tiden ska räcka till inför tentan och mitt nuvarande projekt men nu när tentan är över kan jag fokusera på projektet. Nästa vecka får ni veta vad det är! 

Förövrigt måste jag säga att jag klarar mig väldigt bra ensam! Det är underbart. Har börjat få rutin på matlagning, diskning och städning vilket är rätt förvånande för att vara jag. Men jag älskar min lägenhet, den är supermysig! Ni ska få se bilder sen. 

Min goda och glamorösa middag igår! Rotmos och kassler. Jag kan jag!
#1 - - natta:

Ååh mer bilder!!! Vad tycker du tussen, ska jag börja skriva lite igen? :):)

Svar: Det ska bli! :) Och JAAAA det ska du. Älskar att läsa folks bloggar!! Särskilt din.
Phelicia Berggren

#2 - - Felicia Karlström:

Svar: Hihi skoj! Visste inte att du bloggade, själv har jag bloggat sedan 2008! :D