Fisk i nytt vatten

Det är fredag och jag saknar faktiskt min kamera. Den ligger i Dalarna och samlar damm och jag ligger och nyser i sängen i Medelpad. Fick hem kontrakt idag, så nu ska jag reda ut dem och se till att ettan blir min! Inte för att jag vantrivs hos släkten direkt, men jag känner ju att allting står på vänt. Bor i väskan och kan inte riktigt slappna av. Ska bli skönt med helt eget där jag får ta vara på mig själv. Trodde ju inte det skulle hända på länge till...
 
Idag kom jag hem cirka tre efter nödvändighetsshopping med Alina! Så fruktansvärt glad att hon finns här uppe. Känns inte ensamt annars heller direkt(har ju hela släkten), men jag vet att jag har någon som är min vän redan och vi kommer att bo nära när jag flyttar in i min lägenhet!
 
Trivs fortfarande som fisken i vattnet och är så imponerad av hur bra lärare jag haft hittills. Kunde liksom inte kännas mer rätt än så här. Känns ännu bättre när jag får lära mig sådant som jag verkligen är intresserad av att veta, kommer inte kännas lika tråkigt att plugga Typografi som det gjorde att plugga Matematik.
 
På tal om kameran så letade jag upp några ovisade bilder och redigerade dem!
 
 
#1 - - Julia Storm:

ÅH vilka fina bilder, älskar ljuset, mjao!

Svar: Åh, tack! Puss
Phelicia Berggren