Bästa beskedet

I eftermiddags satt jag i godan ro och pluggade lite i min soffa hemma hos pappa när min mobil börjar ringa. "Dolt nummer" står det på displayen och det isar i magen på mig. Jag blir skitnervös. Och så svarar jag. I andra änden ringer de från Mittuniversitet i Sundsvall och säger att de vill erbjuda mig en plats på Grafisk design och kommunikation. Jag tjöt av lycka och frågade om hon talade sanning, och det gjorde hon naturligtvis!
 
Allt det där ledsna som jag känt över att inte ha kommit in är helt bortblåst. Och det känns fan som att det är värt det. Från det där samtalet 15.30 i eftermiddags så har jag varit helt euforisk. Har förberett mig i raketfart och det råder totalt kaos i huvudet. Lägenhet är fixad, har ansökt om pengar hos CSN, registrerat mig på kursen, planerat flytt, gjort inköpslista, packat ihop mitt rum och frågat om jag får boa in mig hos släkten i några dagar... Har säkert gjort något mer nödvändigt också.
 
Imorgon fortsätter det euforiska kaooooset och så åker jag upp själv med tåg på eftermiddagen för att kunna vara med resten av veckan, sen så kommer mamma och Roger med mina saker i helgen.
 
Alltså jag är så glad att jag spricker. Helt jävla galet. Jag ska få bli Sundsvallsbo!!!
 
Kvällens uppdatering på Instagram. Mitt flyttkaos!
#1 - - Pernilla:

Grattis! :-D Sjukt kul för dig!! Lycka till med allt :-)

#2 - - Mamsen:

Jiiipiiieee! ♥

#3 - - sara:

Men GUD va roligt Felicia! :D Hoppas du får det bäst och roligast i världen! :*

Svar: TACK Sara!! :'D :*
Phelicia Berggren

#4 - - Thea:

Men åh så roligt, grattis! Sundsvall är så himla himla fint! :)

sv; Haha, tack så mycket :)
Vad kul att du tycker det! Kram :)

Svar: Ååh, tack! Ja Sundsvall är himla fint, älskar den här staden :)
Phelicia Berggren

#5 - - MADDISENJ.SE:

Grattis, gud vad roligt för dig!!

Svar: Taack hihi :) Ja det blir grymt!
Phelicia Berggren

#6 - - Mr Friday:

Grattis grattis vännen! Hoppas det blir kanon för dig!! ;)

Svar: Tack Friday! Ja det är suuuper!! :D
Phelicia Berggren