This could really be a good life

Livet fortsätter i rask takt och NaNo flyger förbi mig! Ligger nu på 24211 ord och krigar mot min värsta fiende: tiden. Enligt NaNos dagskvot ligger jag efter, idag ska vi ligga på 26666 ord som sagt så gör ju inte jag det. Men skam den som ger sig! Och fyfasen vad kul det är att bara pressa fram orden. Det här kommer jag fortsätta med! Har aldrig i hela mitt liv skrivit så mycket härligt skit och inte brytt mig om det. Alla spärrar släpper och går sönder under den här månaden, de är bara så det är och MÅSTE vara. Har aldrig känt mig så fri i mitt skrivande och jag har aldrig kommit på så mycket nya idéer och vinklar förut. Helt gälet.
 
Om vi inte snackar NaNo så sitter jag förövrigt i Dalarna och myser efter en extremt välbehövlig dag med familj och min vän Julia. Ja, jag har ju klämt in lite jobb också men det är alltid kul att kombinera nytta med nöje(lite som NaNo). Men idag fotograferade jag motivet till en beställning jag fått! Sedan har dagen bestått av skratt, massiva mängder underbar mat och så ett kort besök hos mor. Underförstått så går jag på moln idag och är hemskt glad.
 
Nu ska jag fortsätta kriga mot tiden och låta fingrarna skriva så att de blöder. TJINGELING!
 
PS. Den här låten beskriver mig nu. Kan ju bara säga att jag älskar livet.
 
Bästa, finaste Julia på thairestaurangen idag. Som jag saknat dig min vän.
 
#1 - - Julia Storm:

♥ x 100!

#2 - - Mamsen:

Roligt att se dig även om det bara vae en kort stund! ♥ Mer tid nästa helg! ♥