Intensiva tider

Jag är en riktig galning. Jag har varit så förbaskat trött idag och ändå sitter jag här när klockan är över tolv. Jag skriver så fingrarna blöder, har nu landat på 7343 ord och funderar på att gå och lägga mig. Efter helgen låg jag efter och igår började jag jobba upp det, nu är jag ikapp för fjärde dagens mållinje men femte dagen har nu påbörjats. Det är tufft nu. Mina skrivande fingrar konkurrerar med mitt plugghuvud för det är tenta på fredag!
 
Imorse trotsade jag alla mina rädslor för att prata inför folk och klarade min muntliga magasinsredovisning. Det är en stor grej för mig. Redovisningar och sådant där i det släktet är bland det värsta jag veeet...
Förövrigt så tycker jag att helgen flög förbi lite för fort, hade gärna haft någon dag till med mamma. Men snart åker jag hem till Dalarna igen - om tågen bestämmer sig för att samarbeta. 
 
Kan ju tillägga att jag känner jag mig väldigt slut och trött, skulle behöva ett lov att vila upp mig på. Längtar efter jul och vill mest av allt bara träffa mina vänner hemma igen. Allt har varit så fruktansvärt intensivt, har liksom inte tid att slappna av. Missförstå mig inte, jag trivs hur bra som helst och har så jävla kul, men i kontrast till mitt liv för bara ett halvår sedan så händer ALLT på en gång nu. Vet liksom inte vilken riktning jag ska gå? Jag måste prioritera.
 
Och nu prioriterar jag sängen över den där ordräknaren på NaNo. Imorgon är en ny dag.
#1 - - Mamsen:

Det kan vara svårt att prioritera när det finns så mycket roliga grejer att göra. Det är dock nödvändigt. Framförallt när det är en tenta som väntar. Lite frisk luft och mycket energi, ger hjärnan möjlighet att ta emot ny kunskap.
Hoppas också att tågen vill samarbeta. För vi vill ju att du ska komma hem och mysa med oss!

Love U ♥