Rensar det förflutna

Håller på och rensar upp bland alla bilder jag har på min dator. Har köpt en ny extern hårddisk och fyller den med allt jag har som känns viktigt att spara. Det är sjukt hur mycket bilder jag har, verkligen helt sanslöst. Massor av minnen och ögonblick.
Tiden går fort, alldeles för fort. Och så märker jag hur slö jag är, tar bilder men orkar aldrig göra något av dem... Det är något fel på mig.
När Julia sa till mig att jag skrivit att skulle "skicka bilder till henne om en stund!!!" efter en fotografering vi haft, som var i typ maj, då dog jag lite. Jag har ju inte skickat några bilder. Inga balbilder, inga studentbilder, inga vårbilder.
Total kris och trafikkaos i fotolandet? JA.
Om jag tänker åtgärda? JA.

Imorgon är det ett år sedan jag och de här två galningarna hoppade på ett plan till Dublin, Irland.
#1 - - linnea:

åh, då är vi två, datorn svämmar över!

sv: haha men vad goo du är. jag som kände mig missnöjd med bilderna, känns mycket bättre nu när jag får en sådan fantastisk kommentar! Hade det superbra, tänker dock inte åka dit i juli igen, alldeles för hög luftfuktighet och värmen var olidlig emellanåt haha.

#2 - - sara:

ååhåh gubben i bakgrunden :'D

Svar: Hahaha ja just det, det har jag inte ens tänkt på! Fan vad kul hahaha :'D
Phelicia Berggren