le moulin moud sur

Det händer mycket grejer hos mig. Hinner inte med själv. Ligger väldigt mycket efter i skallen, men jag ska nog få bukt på det här trasslet tillslut. Det allra senaste som har hänt är att jag håller på och blir expert på Adobe Illustrator. Ja alltså, jag är långt ifrån expert ännu, men det är ju dit jag kommer komma förhoppningsvis. I början blev jag hopplöst trött på att inte kunna något, men nu börjar det flyta på rättså fint. Det är många spakar som ska dras i och pilar hit och dit. Penslar, pennor, ritstift och ellipser.
 
Jag kan tyvärr inte ge en någon som helst sneak peak på mitt nuvarande arbete som ska lämnas in(på grund av flera olika orsaker), men jag kan ge er ett resultat av mitt eget doodlande i detta program. Ju mer jag lär mig desto roligare tycker jag att det är att hålla på, som den konstnär jag är. Och en fråga jag ställer mig är varför jag inte utforskat det tidigare? Jag har undgått så mycket! Nedan skådar ni alltså ett självporträtt på mig själv.
 
Nu tänkte jag påbörja en annan process. Den som får mig att sova. PUSS!
 
 
 
#1 - - Mamsen:

Puss min älskade dotter! ♥ Vad roligt och utvecklande och omtumlande! ♥ Mycket att ta in och smälta!
Skulle vara roligt att vara med dig en dag på ecole!
♥ ♥ :-D

#2 - - Mrfriday:

Sjukt snyggt!!!!! xD

Svar: Tack! :D
Phelicia Berggren