Nu pratar jag allvar igen. Och böcker.

Håller på och uppdaterar den här designen. Jag behöver det nu. Det är mycket som händer. Främst med mig. Och nu ska jag börja med vissa saker så att jag kanske kommer igång igen. Mycket av det som den här bloggen en gång varit har bara smulats sönder under en väldigt lång period, men jag vill ändra på det. Nu bygger jag igen.
 
En utav de bästa anledningarna till att det går så fint att komma framåt med allt är för att jag hittat tillbaka till min tillflyktsväg och stora kärlek böcker, läsning och skrivande. På tal om sådant så har jag en fantastisk syssling som heter Jessica Johansson, hon driver bokbloggen ordochingavisor.se och ger ut sin första roman om cirkus en månad!
 
Första punkten på mitt nyårlöfte var att läsa mer - och det har jag gjort. Inte massor, men absolut mer.
  • Dessa har jag knaprat mig igenom: Carrie - Sommar i New York av Candace Bushnell, Cirkeln och Eld av Mats Strandberg och Sara B. Elfgren, Linas kvällsbok 1 av Emma Hamberg och Avig Maria av Mia Skäringer.
  • Dessa planerar jag att läsa klart/läsa/köpa: Skriv på! av Elizabeth George, Linas kvällsbok 2 av Emma Hamberg, Den tomma stolen av J.K. Rowling, Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld och En dag av David Nicholls, Thrillerliv av Jessica Johansson, Köplust av Stephen King, Nyckeln av Mats Strandberg och Sara B. Elfgren.
 
#1 - - Anonym:

låter fantastiskt! jag är såå sugen att börja blogga igen, saknar det nåt enormt! :)

Svar: Ja men göööör det då! Saknar att läsa den! :( Ingen bloggar längre!
Phelicia Berggren