Hipp hurra för broder idag!

Idag är det min brors 24-årsdag och jag skickade iväg en fin grattisbild till honom i förmiddags. På den bilden syntes en nyvaken syster, vår äldsta hund och ett personligt grattis-kort som jag kladdat ihop på några minuter. Imorgon ska jag bjuda honom på fika inne i stan och så ska vi fira honom hos oss på eftermiddagen. Jag ska baka tårtan som jag bakade till min egen dag. Den är så sablarns god. Kommer nog bli en bra dag!
 
Jag själv fyllde 20 för två månader sedan och då var det rosa överallt. Smörgåstårta, kakor, cupcakes, bubbel och tårta hade jag att bjuda på till min goa släkt(som jag fick massor av fint av). Så här såg de godsakerna ut då! ↓
 
 
#1 - - Linafoto:

Svar: Åh! Tack så mycket :D Vad roligt att man inspirerar!

#2 - - Johanna E. :

Grattis till honom! :) & väldigt fina bilder :D

#3 - - Nelly:

Grattis till honom :)
Så gott all ser ut! ^^