Skåla i te för Fridolinen!

Min vän Fridolin som för tillfället bor i Smålandet har födelsedag den 12 april varje år. Och eftersom att jag helt enkelt inte kan planera i tid så fick hon sin present cirka en vecka efter att hon fyllt år. Förra veckan, det vill säga. Jag köpte ett prylpaket till Sims 3 och knöt ett vänskapsband i färgerna grön, blå och orange. Och så gjorde jag ett kort förstås, ingen present är fullbordad utan ett kort.
En efterskotts-present blir ett särskilt misslyckande utan ett välgjort kort med massor av ansträngning bakom. Så detta är vad jag åstadkom utöver Sims-spelet och armbandet.
 
Tog mig ett x antal timmar att göra, men roligt var det. Limmade ihop ett promarker-papper med den glansiga sidan på ett vanlig kartongark och vek ihop. Sedan började pillerillet. Kopiera typsnitt från datorn, hitta en fin bild på Chesire Cat, rita av Chesire Cat, hitta på en Alice-i-underlandet-bil i klassisk-Frida-style, skriva något snitsigt om hennes nya ålder och rita fina Alice-prylar omkring OCH samtidigt även skriva en bra text som önskar henne en fin dag och så vidare. Jag tycker faktiskt att jag lyckades! Är överraskande nöjd över mitt Grattis-i-efterskott-kort och min mottagare blev väldigt glad och nöjd över detta lilla postpaket.
MISSION ACCOMPLISHED!
 
Vad tycker ni?
 
#1 - - Mr Friday:

Alla som sett kortet här på skolan säger att det är sjukt snyggt, några att man inte får/kan vara så bra som du är! (på ett positivt sätt förstås). Åter tusen tack xD