Emilia min fina!

Känner mig lagomt äckligt lycklig idag. Men allra mest för någon annans skull faktiskt! Min älskade vän Emilia flyttar hemifrån nästa vecka, tycker det känns helt sjukt kul. Emilia är världens bästa person. Jag lärde känna henne under andra halvan på första året i gymnasiet och vi har setat ihop ungefär ända sedan dess. Skulle verkligen kunna skriva hur mycket som helst om hur mycket hon betyder för mig, men jag vet inte om det blir för mycket. Känns mest så. Räcker med att säga att jag vill att vi ska sitta ihop tills vi blir gamla och grå.
 
Har förberett en inflyttningspresent till henne och ser fram emot att tillbringa många timmar i hennes nya lägenhet. Nedan har jag samlat ihop lite bilder på några stunder vi haft ihop genom våra år som vänner! Fler ska det bliiii!
 
GRATTIS TILL DIN LÄGENHET KANINO. ♥
 
(Förlåt för att jag censurerat er andra, ni var väldigt vackra ni med. Men ni förstår nog varför.)