Draculinnea

Dagens syssla: Tillverka grattiskort till Willes favorittjej och våra grannars barn Linnéa. Det började bra, lugnt och sansat. Men jag märkte tillslut att även det "enklaste" kort borde få ta minst fyra timmar att göra. Jag hade "bara" tre timmar på mig och jag är härmed slutkörd i armarna.
Min förmåga att planera och förutse tidsmarginaler för kreativt skapande är usel. Verkligen urusel. Men jag fick iväg ungen MED KORT I HAND till kalaset i tid. Mission accomplished trots allt elände med handkramp och så vidare.
 
Gjorde samma med detta kort iallafall, limmade på ett promarkerpapper på den blanka sidan av ett vanlig kartongark och vek ihop. Sedan skapade jag loss med promarkers och konturpennor. Monster High är det nya Bratz och jag gjorde om Draculaura till Draculinnea. ↓ Blev ju ganska bra iallafall!