AAAH!!!

aj.min.mage.hej.på.er.

Har pratat med min kära far idag. Det var trevligt. Skönt att höra hans röst lite också, och inte bara mammas jämt. (Inget illa menat, moder min, men jag har ju inte pratat med pappa sen onsdag förra veckan)
Annars har jag bara spenderat all min tid sovandes/tittandes på dåliga filmer jag sett 100 gånger förr. Och ska jag berätta en sak? Jag är precis lika trött nu som de andra dagarna när jag vaknat tidigt och åkt in till skolan. Det här känns rent ut sagt förjävligt. Jag har zero ork till något, knappt ens till att äta. Matlukten får mig att må illa helt allvarligt. Blir mätt efter två tuggor. Äter mer ändå och får ont i magen. Jag som älskar mat. Mat är bäst. Äter medicin men jag vet inte om den fungerar ens? Den har inte gjort skillnad hittills. Den kanske är annorlunda gjord här... och min svenska pillerburk är ju slut. Men jag knaprar på och hoppas på det bästa!
Jag var ut en gång idag iallafall, och det var när jag och Doni mötte Rebecka vid tåget för att sedan gå till affären för att huvudsakligen köpa vatten - men vi handlade lite annat också. Köpa vatten förresten... hör ni inte vad konstigt det låter? För oss svenskar är det väldigt konstigt. Vi köper sällan vatten, om inte mineralvatten såsom LOKA och Ramlösa. Det dricker jag väldigt sällan faktiskt.
Jag vill ha kranvatten från Dalarna. Saknar den där söta smaken vi har på vårat vatten hemma. Saknar att vara hemma.
 
Tror iallafall att jag kan komma att bli lite mer aktiv imorgon, jag både hoppas och tror att de andra tänkt ut något. Eller det hade de gjort igår iallafall! Nu är det läggdags för mig. Godnatt! ♥
 
#1 - - moderen till mr.f:

Kramar till dig, hoppas du kryar på dig och att du orkar stå ut ett tag till...det är bara en tidsfråga innan det kommer bättre tider - får man säga så?