The Sims 3 snack: Borgmästare Shamran

ALLA SOM INTE VILL LÄSA OM SIMS 3 SKITER I DETTA! Vet dock att jag har några få Simsnördar till vänner som är intresserade. Hiho.

Jag har precis drabbats av en sjuk spelperiod och detta är vad som räddat mig mellan pluggvarven(som förövrigt är slut! "ALDRIG" MERA PLUGGA). Den här personen skapade jag för ett bra tag sedan, men det är först nu som jag verkligen börjat komma någon vart i hans historia.

Så, okej. Mannen jag talar om heter Joram Shamran och är en tjock man med svart hår och lite mörkare hy. Han är extremt framgångsrik i sin karriär som politiker och faktiskt så är han på toppen av den karriärsstegen. Han är en kvinnokarl utan dess like och har haft ihop det med över hälften av alla stadens kvinnor. Han är pappa åt hittills 18 barn. Ja, ni läste rätt. 18 barn. Fler är påväg. Om ni undrar hur jag lyckats med detta så kan jag berätta att han har fått tvillingar väldigt många gånger, och nästan alla barn bor hos sina mammor.


Joram och Hollys bröllopsdag.

Två av döttrarna han fått flyttade jag till hans hem för att kunna skapa lite action. Det var så tomt i huset när jag är van vid att spela på hur många som helst. För att skapa ytterligare action tog jag hem Holly Alto till huset, som blev Jorams första fru och hans tionde relation. De två fick tillsammans fyra döttrar - Kana, Tyra, Sally och Liev - men äktenskapet varade inte länge...


Joram erkänner sin otrohet...


(Hon i ljusrosa klänning är Theresia)

... Morgana Wolff kom nämligen i vägen och Joram var otrogen med henne. Hon blev gravid och födde hans 17:de och 18:de barn, två döttrar vid namn Robin och Felicia. Då knakade det i fogarna och Holly flyttade med Tyra, Sally och Liev till ett eget hem. Morgana och Joram gifte sig och nu väntar ytterligare tillökning i familjen.



Samtidigt så har hans äldsta dotter Theresia flyttat till eget bo med sin älskade make Almir.

Det var det! Nu ska jag in och skapa ännu mera action! Och knäppa fler bilder. För detta är så himla kul!
#1 - - Mr Friday:

Hahaha!!!!

Har Mr Shamran hör om skyddat myspys? Han kanske skulle börja fundera på det! xD