Catching feelings

Lycklig tjej idag. Jag har skrivit några meningar på boken, jobbat järnet, hängt med goaste Pau och snackat massor av nödvändigt skit. Egentligen har jag nog levt på låtsas hela långa dagen, fast det varit så himla underbart att vara jag precis nu. Fast jag har börjat inse allvaret med att jag flyttar bort från de enda fina sakerna jag har i mitt annars miserabla liv i denna lilla håla. Okej, inte de enda fina sakerna, jag har mig själv vad som än händer. Jag är ganska bra. Utan mig - ingen jag. Det måste betyda något, ellerrr? Iallafall något litet. Idag betyder det något iallafall. Punkt.
 
Ber till Gud att min nya bebis kommer imorgon. Och ja, mina vänner. I am expecting a NEW baby. Har varit i väntans tider sedan i måndags/tisdags och imorgon eller på måndag kommer han. Min bebbe! Han är blå. Haha!
 
Imorgon är det fredag. Mysfredag? You never know. Jag kanske har enmansparty. Nu ska jag fortsätta vara glad! CIAOOOO
 
#1 - - Mr Friday:

Underbart, du är underbar, bara så du vet!!! xD
Blå bebis?! eh..... nepp där tappade du mig :* puss!

Svar: Du ja, Friday!Trodde väl det! Hihi. Du får vara nyfiken på min blå bebis ett tag till! Blir iallafall trebarnsmamma när som helst, min högsta önskan är snart inslagen. Gud är med mig Frida!
Phelicia Berggren

#2 - - Mr Friday:

Hahah...ah jag tror jag börjar fatta, kanske xD

Svar: Hahaha ja annars så vet jag inte vad!
Phelicia Berggren