Jag är inte rädd för mörkret

Vänner mina! Hör upp, typ.
Jag är ju lite halvt oaktiv, som ni vet. Och jag har några anledningar.
En utav dom heter BOK och tituleras på detta sättet: Jag är inte rädd för mörkret. Om ni känner för att gå in och läsa så gör ni det, och peka gärna ut stavfel, grammatikfel, meningsfel osv. Konstruktiv kritik tas också emot!
Jag redigerar den här berättelsen kontinuerligt och det kan hända att jag tar bort och lägger till detaljer i kapitlen ända tills den dagen då jag bestämmer att den är klar.
 
Så ja, in och läs om ni känner för det. Jag uppskattar det väldigt mycket!
 
 
#1 - - Mr Friday:

Spännande! Måste kolla in den där sidan lite extra tror jag, kan kanske vara någonting för mig med, eller vad tror du?! xD

Svar: Ja det tycker jag verkligen! Hade tänkt tipsa dig om den när vi sågs, men det glömde jag helt bort! Så det var ju tur att jag la upp det här nu :D
Phelicia Berggren