Glasäpplen

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Sitter och lyssnar på musik och funderar på om jag skulle göra om min design. Igen. Känns rätt att göra det nu. Har något i skallen redan. Igårkväll blev jag spontant inbjuden på myskväll med några av de finaste jag känner. Sådant uppskattas alltid. Så jag sov hos Pau i hennes säng also known as himlen. Mysi. Ikväll blir det mer mys. PUSS

p.s. Jag vet att jag har läsare, som jag alltid vill berätta något för som säger: "jag läser din blogg varje dag, så jag visste det!!!" . Jasså. Ni kan ju typ minst lämna en punkt i kommentarsfältet! Vore jättekul. puss igen.
#1 - - Muffinsmonstret:

Syftar du på någon särskild? ;-P

Ville ju kommentera tidigare men precis som förut gick det inte..... måste berätta vad jag gjort på sims nyligen, Så KUL!! xD

hehe klamich

#2 - - Sara:

HIHIHOHOHOHOHIHIHOHIHOHIHIOHOHIHOHIHO! VA FIN DU ÄR!

kände att jag var tvungen att kommentera nu..... :D

poussssiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :*

#3 - - Julia Storm:

åh va fina bilder!

#4 - - CJ:

Fin bild på dig!