Nattliga små tankar

Ville bara säga att det är så skönt att vara klar med körkortet och allt annat krångel jag haft för mig. Nu kan jag njuta av vintern och den kommande julen, alla mina vänners jullov och nyår och massa fint umgänge. Det är ju så att man vill släppa fram en liten tår! Snart får jag ge julklapparna till mina nära och äta massor av julmat.
Känns som att jag skrivit det här förut? ...
Även genom min otroliga trötthet - eller snarare på grund av den så känner jag mig ännu lite lyckligare, men det kan också vara så det är lite tack vare att min favorit vinterfilm The Holiday är på som bakgrundsbrus att somna till.

Nej men blä, jag är så trött. Måste sova……

#1 - - Anonym:

åh, kan inte vi se den tsm? jag älskar den!!!! aaah

Svar: Jo det är klart!! :D
Phelicia Berggren

#2 - - DESIGN AND STUFF.se:

Hej hej. Kika gärna in på min sida. Finns massvis med inspiration där jag tror du skulle gilla. Ha en fortsatt underbar söndag :)

#3 - - lina:

ja verkligen! :D fast jag har ju inte skrivit något om körkortet i bloggen eller någon annanstans.. ville skriva det när allt var klart! :D vart körde du, krylbo?

Svar: Nej, det vet jag. Men när du skrev att du hade tagit så visste jag ju att vi hade hållt på lite samtidigt iallafall :) Så tänkte jag också göra, men alla tjatar jämt och så bloggar jag så dåligt så jag skrev ut det ändå! Hade dock varit kul att bara "IN YOUR FACE" som du gjorde, ungefär :D Krylbo körde jag ja :) Tycker dom är bäst!
Phelicia Berggren