LYCKLIGAST!

Lucia kommer aldrig klinga likadant, det kommer liksom inte bara vara lucia längre! Idag tog jag ÄNTLIGEN mitt KÖRKORT! Jag är så jävla glad att det äntligen är gjort, nu har jag det där kortet och känslan är så jävla skön. Kan inte beskriva hur bra det känns! Man vill nästan bränna körkortsböckerna, typ göra en minimajbrasa och dansa indiandans kring den samtidigt som man skriker ut någon fin ramsa.

Har haft lucia/fira-fika med la familia, mormor och morfar och Fanny. Känns helt fantastiskt! Äntligen!!!!! :D

#1 - - Pernilla:

Grattis igen! :D

Svar: Tack PG :D Är så lycklig att jag äntligen har det där jävla kortet!! :D
Phelicia Berggren

#2 - - LenaBn:

JÄTTEGRATTIS ! ! ! !

Svar: Tack kära faster!!
Phelicia Berggren

#3 - - Anonym:

hahaha ååååh! gulle grattisss!!!

Svar: Haha vad skrattar du åt dåå?? ;) TAAACKK!!! :D
Phelicia Berggren

#4 - - lina:

GRATTIS! :D va roligt! tog de själv för inte alls längesen. två veckor sen? fan va skönt! :D

haha. nej. du är inte de minsta creepy. nä, ingen bebis 121212.. o ingen 13, 14 o 15 heller.. eller, den har fyra timmar kvar på sej om den ska komma nu. haha. när skulle din kusin ha haft då? jag har ju gått över fyra dagar nu..