Lägesrapport

Är det nu jag ska kika in och skriva "hej, jag jobbar med min bok" så att ni ska få en liten lägesrapport? Ja men isåfall så gör jag väl det: Hej vänner mina, jag jobbar med min bok.
Duktig smalltownbloggerska. Haha herregud. Just nu är jag på hugget. Det märker jag som spenderar all tid med mig själv. Japp. Sådant här kan ju vara riktigt kul. Har precis beställt ny klipptid innan the big movement och så har jag kommit på hur jag kanaliserar all wasted energi(som går åt till att tänka på folk som inte tänker ett skit på mig) på att brainstorma idéer och göra revolutionerande framsteg i mitt bokskrivande. Heja mig själv!
 
Imorgon drar jag min rumpa till ateljén och jobbar där istället. Kan hända att det blir både målat och skrivet och fuldansat. Haha, vilket syn. Nej men det är kul.
 
TJING TJONG. Nu ska jag läsa för lillebror. Kolla på en annan Willi så länge.