När det blåser på månen II

Igår gick jag och blev förkyld, idag är det värre. Jag har inte varit förkyld på så himla länge, kanske ett och ett halvt år, och nu sa det bara BOOM. Men glad är jag ändå, trots veckans turbulens. Jag har fått några skolarbeten gjorda, resan till Dublin med Anne och Frida är bokad, resan till Taizé med KU är så gott som klar, jag har fått skratta med vänner och jag har tänkt igenom en del inför framtiden. It's all clearing up. Och jag har tagit mig i kragen.
49 dagar kvar till studenten idag, och jag kunde inte hoppas mer på fotoskolan. I know what I want and I intend to get there. Med lite mer kunskap i bagaget.

Nu blir det Mia&Klara. Bästa underhållningen för en grå dag som denna. ♥

© phelicias.blogg.se
Modell: Lovisa E Fotograf: Phelicia(ME)
#1 - - Anonym:

fina bilder, och vad härligt att allt börjar ordna upp sig lite. jag känner desamma! :)

#2 - - Julia Storm:

fotoskola? :D shiit vad kul! och vart går du på ku nånstans? :o

#3 - - Agnes:

sv: Tack så mycket!! Jag har skrivit ett inlägg om just såna frågor, kika in om du fortfarande vill veta! :)

Väldigt fina bilder förresten!

#4 - - Julia:

Åh vill verkligen ta den där fotorundan snaart! :)

#5 - - Julia:

sv: jahaa ååh va kul! :) vill också gå nån slags fotoskola efter gymnasiet och utvecklas, låter ju dökul ju! :) jahaa va kul :D ku är bra grejer eller hur? ;)

#6 - - Julia:

Ja nästnästa låter perfa! :D