Beredd på allt

Första bilderna från photoshooten med min snygga vän Clara. Vad tycker ni?

Nu lär jag kila och lämna resten av bilderna så gott som orörda. Ska iväg med några vänner på trevligheter. Eller något som jag hoppas blir trevligt iallafall. Imorgon är det bara plugg som gäller hela långa dagen... Dock så tar jag en sak i taget och tänker inte mer på det. Ha en fin kväll allihopa!

© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se
Modell: Clara H Fotograf: Phelicia(ME)
#1 - - Mr Friday:

Najz! Very najz!! ;)

#2 - - Jenna:

Hejsan! Det vore kanonkul om du ville delta i min fototävling på min blogg. Temat är "vårkänslor" och priset är en värdecheck på 150kr hos tvspelsweb.se! Det är inte alls tjorvigt att delta, du behöver bara skriva ett inlägg på din blogg så är det klart :D

Hoppas att du vill vara med, för jag ser att du är duktig på fota :)



Kram!