Whiskytavla nr 6, Lord of the Isles

© phelicias.blogg.se

Whiskytavla nummer 6, Lord of the Isles.
Beställningsjobb åt SWF - Svenska Whiskyförbundet.
Akvarell på A3.

© phelicias.blogg.se
Ramad och klar för leverans. Klicka för att se större.

Äntligen klar. Nu är mitt beställningsjobb för Svenska Whiskyförbundet färdigställt och klart för leverans. Imorgon åker pappa iväg till Stockholm på Whiskymässa och lite sådant, så han tar med sig tavlan dit då. Det känns så himla roligt att få ha gjort den här tavlan. Det är helt otroligt.

Som vanligt till dessa tavlor har jag använt mig av akvarell, och de två senaste är gjorda med koppfärger och inte med pennor. Planerar att fortsätta på det viset, jag har upptäckt hur roligt det är. Jag som dessutom var helt fast vid beslutet av teknik till barnboken, dvs Promarkers, men nu vet jag inte längre. Får suga på den karamellen, haha.

Nu ska jag ägna mig åt plugg i form av filmrecensioner, filmfrågor och sådant. Rätt kul. Om man orkar. Hoppas ni har det bra! PUSS ♥

 

#1 - - My:

Du är verkligen jätteduktig!

Den är helt otroligt snygg!

#2 - - cammie:

tack så mycket =) allt fint med dig?

#3 - - Elvis:

Awesome Flicis!! Du är så jäkla duktig ;D

#4 - - Anonym:

Hur mycket tjänade du pa

tavlan? :)

#5 - - Anna Damm:

Så sjukt snygg! Detaljrikedomen, som allt glans på flaskan och reflektionen i bordet.. alltså wow säger jag bara! Vad häftigt att få en beställning från ett företag, är något avis måste jag säga ;)

#6 - - Michaela:

Du är fantastiskt duktig!! Vad tar du för en whiskey målning?