En liten lista

Fullständigt namn: Felicia Margareta Berggren.

Smeknamn: Flise, Filly, Flicis, Flisan... typ.

Födelsesaga: Eh. 18 juni 1993 bestämde jag mig för att ploppa ut. Jag fick bära en jordgubbsmössa och blev snabbt ett väldigt sött foto-objekt precis som föregångaren.

Min bästa pryl: Min kameraväska. (Min säng. Min dator.)

Mitt bästa minne: Att bli storasyster till en liten skit som jag älskar hur högt som helst ♥

Mitt bästa år: Det här året skulle jag tro, det har varit GALET bra.

Min bästa dryck: Just nu är det helt klart te med smak av blåa frukter. Annars älskar jag päron.

Min bästa vän: Ja, alltså jag har många. Men okej, de ALLRA BÄSTA är nog Sara, Emilia och Mamma.

Mina föräldrar: Anders och Cecilia. Finns inte så mycket att säga. ♥

Mina syskon: Storebror Johan, en förebild och den som förstår sig på mig bäst av alla, och så har vi Wille, en charmig liten skit med världens bästa personlighet. ♥

Mitt favoritord: Favoritord. Hm. Gos kanske? Nej jag vet inte. Kanon är också ett bra ord.

Min hälsning: "Hejhej!" Oftast!

Min längd: 157... TYP.

Min vikt: 50. Tror jag?

Min hårfärg: Rödbrun med utväxt och lite skiftningar. MUMS .__.

Min skostorlek: 37

Mina favoritskor: Converse ♥

Mitt favoritplagg: Stora tröjor och strumpbyxor!

Min favorit person: Farfar ♥ Fast om jag ska välja en som lever blir det nog Johnny Depp.

Min favorit plats: Överallt där jag kan slappna av.

Mitt favoritland: Portugal, eller England. Fast där har jag aldrig varit!

Mitt favoritämne: Biiiiild!

Hur känner man igen dig?: Jag har ingen aning, men jag gissar på: en liten kortis med tygväska och kort hår som går med rätt bestämda steg. Och så får vi inte glömma mina brillor!

Hur var din barndom: Jag tror att den var väldigt bra. Det känns så! Allt har ju sina dåliga sidor såklart, men sammanfattar jag så var den bra.

Har du husdjur?: Honeypuff och Ella, mina galna borderterrier ♥

Har du en "syster"?: Fanny, min kusin ♥

Vad har du på dig just nu?: Stora jeans, linne och stickad tröja.

Vad gör du?: Pluggar till samhällsprovet och lyssnar på musik. Hatar samhäll. Fattar noll...

Vad ska du göra idag?: Det är inte så mycket kvar av dagen så, ja... eh. Duscha, måla naglar och SOOOVAA!

Vem umgås du mest med på fritiden?: Datorn, haha. Nejmen, familjen och så Kim nu då! ♥

Favoritblogg: Elin Kero, Kenza och Kan Dee. Linneas är också en sån där blogg jag följer slaviskt.

#1 - - fanny:

gulle <3<3