Nevnaria is done



Ni minns väl att jag skrev om den här tidigare i veckan? I torsdags blev jag klar med den. Den är ju ändå bara A5. Jag är jättenöjd med resultatet. Jag älskar färgerna, och den blev som jag ville att den skulle bli. Det är Elin, fast ändå inte Elin. Den här ska jag hänga upp någonstans. Och så ska jag leta på en ny bild att inspireras av, kanske inte från Elin, men någonstans ska jag hitta en bild som jag kan bli lite inspirerad av... Tror att jag vet exakt vad mitt nästa projekt blir.

Ni får förresten ursäkta mina iPhone-bilder, jag är omöjlig, jag vet. Men den hänger ju verkligen med överallt, min lilla bebis.
#1 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

herregud vad fint! va duktig du är!



Hoppas du har en skön helg och får en fin första advent!!



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna

snygga unika designade tshirts linnen magtröjor tygkassar.

Just nu fraktfritt med koden FREE

#2 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Wow du är grym! Så vansinnigt fin. Målat utifrån ett foto som underlag?

#3 - - LIENE:

Riktigt vackert!

#4 - - LIENE:

Riktigt vackert!