Lååånghelg hos Friday



Imorgon drar jag iväg på lååånghelg hos min favoritgalning i Sala! Inte lite jag har sett fram emot det. Jag ska ta med dator och hela packet och bo där tills tisdag nästa vecka söndag. Lite sjukt, men väldigt kul.

Men nu åskar det visst så jag kan inte berätta mer om våra planerade äventyr. KRAM ♥
#1 - - Paulina:

Gud vad söt du är phelligumms bebis! Avis till 1000 <3

#2 - - Ida We:

- jag är mer för deras äldre låtar, som vinternoll2, pärlor och kräm. Fast... Du & Jag Döden är mitt favoritalbum :) Gillar mer det vanliga rock soundet än det mer elektroniska de har nu :)

#3 - - ▲ elin:

hej, kan inte du göra en liknande design till mig som du gjort till http://iisssabelle.blogg.se/ ? :) alltså, en enkel & inte så avancerad? kontakta mig!

#4 - - MyzaaN:

hoppas ni får det trevligt :D