I heart colours



© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Akvarellfärger från Winsor&Newton, penslar från IB Wahlström, blyerts för skissen och ett A3-papper behövdes för att skapa den här målningen. Sen så får jag väl inte glömma alla inspirationsbilder från weheartit.com och google, samt arbetstiden på ca 5 timmar från första strecket. Fantastiskt roligt att skapa med så mycket färg. Jag älskar färg. Måste bara få säga att jag gillar den.
Tror att den här passar in på en ism vid namn surrealism... men jag måste höra efter med Elisabeth.

Vad tycker ni om min senaste skapelse? Svara gärna!

#1 - - jennifer:

Fan vad snygg den blev! :)

Älskar blomman i vänstra hörnet

#2 - - jennifer:

sv: ja verkligen :D

#3 - - Jenn - tattoo artist:

Sv: Tack min fina vän! :D du borde vara himla nöjd med denna, den är adorable <3

Himla synd att vi är upptagna varje gång vi ska spontant göra nåt :( haha, poss och natti! <3

#4 - - Mia:

Gillar den! En bild med många budskap, ser nya saker ju mer man tittar känns det som. Färgerna ger vårkänslorna nytt liv o sommaren känns också den nära!! Du är jätteduktig tycker jag :-D



kramisar

#5 - - feliciafridh [FOTO]:

Gud, vilken underbar teckning :)

#6 - - emma:

Herremingud vad du är duktig människa! Begåvad!!

#7 - - karin:

Snyggt!

#8 - - Robin:

En grymt snygg målning/teckning må jag säga =)

#9 - - Sanna:

Sååå vackert!

#10 - - Sanna:

Shittans vad fint du målar! Älskar färgerna!

#11 - - Malin:

Vilken härlig bild! Älskar färgerna :)

#12 - - Frida:

Akvarel är riktigt mysigt att syssla med och fint resultat blev det. Gillar ansiktsdragen.

#13 - - Anonym:

Först vill jag bara säga att jag börjar känna mig utomordentligt trött på alla sk "konstnärer" som blogg.se hela tiden visar på förstasidan. Hoppas du utvecklas och fortsätter på den här banan så du kan förstå vad att måla egentligen handlar om. Mitt tips är att gå på många utställningar och konstmuseer du kan. Jag tror att förstå och lära sig uppskatta att titta på andras konst är en stor del, inte bara i den personliga utvecklingen av sitt eget konstnärsskap utan att faktiskt nå dit från första början.

Lycka till i framtiden!

#14 - - Gabriella:

Duktigt och fint! :)

#15 - - Sofie:

Du är äckligt duktig!