RÖD



Jag älskar mitt hår. Fast här ser ni håret i solen och det är mörkare inomhus såklart, så då syns det inte lika mycket. Jag vill nästan färga det ljusare på en gång, men jag väntar ett tag med det. Jag vill inte slita ut håret det första jag gör nu när det är nyklippt. Dessutom kanske jag inte ska gå på så hårt med förändring när det är första gången jag har en annan färg än brun. Gah vad jag älskar det!

Japp, nu vet ni hur det blev iallafall. Vad tycker ni om min nya hårfärg?
#1 - - Anonym:

skit snyggt!!!!!!! :D

#2 - - Della:

Åh vad fint! Hade det så ett tag men sen fick jag utväxt = på med svart toning.

Funderar på att bli en riktigt rödin till hösten, :}

#3 - - Alina:

Jättesnyggt Felicia! :D

#4 - - Ida we:

Hur fint som helst!! Färgen, klippningen, "formen", it's all great! :)

#5 - - Jenn:

Sv: Tyvärr, en trollkarl avslöjar aldrig sina trick ;)

Och håret, jag älskar det! Pudding ;*

#6 - - Linn (knyttsak):

Snyggt! Du passar i det =)

#7 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Himla vackert.

#8 - - Natalie - Country music fan:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram

#9 - - Natalie - Country music fan:

sv: nope inte pinsamt gumman ;D

#10 - - Pernilla:

Mums, underbar färg du fick på håret! Riktigt fint! :D