Söndagsförvirring

Idag är jag allmänt förvirrad. Jag skyller på att det är söndag. Men jag hade hoppats på att få något gjort iallafall, för idag är jag väldigt sugen på att skriva en barnbok. Eller ett utkast iallafall. Jag har haft det i tanken under jättemånga år egentligen, men jag har aldrig kommit till skott. Det har blivit många funderingar på hur historien ska flyta på och så, men idag känner jag att jag vill ge det ett försök. Ett första försök! Jag har iallafall kommit underfund med hur huvudpersonen ska se ut och hur jag ska rita henne, samt miljön och med vilken teknik.

Det är vad jag ska göra idag. Hoppas ni får en bra dag ♥

© phelicias.blogg.se
Wille och hans kompis Anton tidigare i veckan. Älskar hans hoppstil!
#1 - - LIENE:

Så intressant:) att skriva bok är faktiskt kul.

#2 - - nathalie:

gulliga ungar och gullig bild. lycka till med boken! :D

#3 - - linnea:

sv: jag går in på picnik.com och där kan man fixa det:D

#4 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Vilket spännande projekt!! Lycka till!!

#5 - - simone:

klockren bild! :D