Mathilda II

© phelicias.blogg.se © phelicias.blogg.se
Modell: Mathilda P Fotograf: Jag, Phelicia

Ännu mera redigering idag. Inte lika mycket som igår dock. Och det blev lite fucked up nu när jag skulle lägga in bilderna i samma inlägg, ena är lite utdragen och den andra är lite ihoptryckt... Men det gör inte så mycket. Man ser ju helheten iallafall. Jag är fortfarande lika nöjd och har tittat igenom bilderna femhundra gånger. När Mathilda tittade igenom bilderna i kameran var hon missnöjd med dom, men nu tror jag att hon har ändrat sig faktiskt? Och får jag säga det själv så är originalen horribla i jämförelse med hur de ser ut nu. Tror att det här är ett tillfälle att rosa sig själv.

Har nyss ätit middag och sitter nu med en plopp i handen. Gott. Ska höra av mig till Erika och spela lite nu tror jag, hihi. Puss på er, hoppas ni haft en lika fin dag som jag ♥
#1 - - Emma:

Härliga bilder :}.

#2 - - Elina [FOTO]:

sv: Tusen tack! :)



Hur har du gjort för att få kolumnen på sidan (med arkiv, presentation och kategorier) att vara som i en "egen" kolumn? :) För om du kikar på min blogg så är det i samma färg och stil som inläggen är i. Vore väldigt tacksam för svar! För vill verkligen ändra min design men är inte världens mest tekniska människa ;)

Ha en bra kväll!

#3 - - Elina [FOTO]:

sv: Hur lägger man till en border vid sidan av? :)

#4 - - Amanda:

Sv: Du får säga till när du vill och kan :)

#5 - - Linda:

Ja, du kan lägga till mig i track id ! :D Har min level 81 präst där. :3

#6 - - jennifer:

Vi borde spela ihop nångång :)

#7 - - Caroline & Lisa ||Modeblogg||:

Jättefin blogg! Allt bra? :)



Kramar Caroline <33

#8 - - Emma:

Fina bilder du tar!