Tillfriskning till Kill Bill



Hej från en liten sjukling. Försöker tillfriskna hos pappa nu så att jag kan börja packa imorgon och färga håret dessutom. Lovisa skulle hjälpt mig igår, men jag var alldeles för trött för det... Haha, låg och halvsov på hennes kökssoffa för att jag var så trött. Jävla förkylning. Men trevligt var det iallafall!

Idag ska jag lägga mig och titta på Kill Bill(ÖJ, Nathalie, hur var det? Avslappningsfilm = Kill Bill?) och lata mig i våra GIGANTISKA soffor framför våran GIGANTISKA teveapparat. Skojar inte. Känner mig väldigt liten när jag ligger där. Imorgon ska jag som sagt packa bland annat, men även besöka min mormor innan jag far iväg och innan hon far iväg till Slovenien. Hade tänkt träffa Molly också, men nu är jag ju sjuk och jag vägrar smitta ner min lilla favorit.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör just nu, kram på er ♥
#1 - - TIDSTJUVEN:

Krya på dig! :)

#2 - - Anonym:

självklart vännen! nu tänker jag kolla på jackie brown och bli frisk! :D