Less than 34 hours

© phelicias.blogg.se

Istället för en till bild på en snörvlande Felicia eller hennes packning så får ni en bild jag tog i helgen istället. Tänkte att det var lite roligare. Nu är det mindre än 34 timmar kvar innan vi åker till Portugal. Frida upplyste mig just om detta faktum och det, måste jag säga, är fullkomligt insane. Jag ska utomlands för allra första gången i hela mitt liv. Ska ta med mig kameran och fotografera massor hade jag tänkt, vill verkligen dokumentera den här resan. Det är ett minne för livet.

Fast nu borde jag egentligen koncentrera mig på att tillfriskna och packa ner mina kläder. Ska bli kvitt kråkrösten, den värsta hostan och snuvan. Eller, det är vad jag vill iallafall. Imorgon kväll packar jag ner alla saker jag använder dagligen och sen på söndagmorgon åker vi. Ser fram emot det här så jävla mycket!
Nu: BOOOONES!! ♥

Kram på er!