Plugga, plugga, plugga...

Ja, oj vilken fin kväll att se fram emot! För plugga är ju så himla kul också, haha! Positiva hörnan här hemma nu... eller inte! Jag skulle hellre sätta mig och nörda lite Sims på nyyyya datorn men nej, jag måste plugga. Jag ska dock ändå sätta mig och titta på Berg flyttar in och Välkommen åter men det är två timmar dit.

Gjorde nyss mat åt oss här hemma iallafall och är mycket nöjd med min insats som kokerska. Köttfärssåsen blev riktigt bra, hehehe, lite självgod sådär... Men ärligt så jag är faktiskt rätt bra på att laga mat. Längtar tills jag får laga mat jämt, det kommer bli kul. Till en början. När jag gjort det i en vecka så kommer jag ligga på golvet och gnälla, hahahahaha. Åh jag är så hyper idag! Imorgon har jag sovmorgon till 12.30, hur härligt låter inte det?! Fast jag funderar på om jag inte ska åka till skolan och skriva kulturhistoria om jag inte blir klar? Får se.

Nu ska jag börja eländet, puss