Här sitter jag och fular mig

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Hehehehe. Jag har så jäkla tråkigt just nu. Skulle kunna lägga mig ner och dööööööööö lite grand. Inte på riktigt, men liksom bara lägga mig och bara ligga där. Är så trött på kulturhistorian nu, jag bara läser och läser och skriver och skriver och läser och... blir alldeles hjärntvättad. Har dessutom bara använt en källa nu, så jag måste säkert skriva till en massa fakta. Boken jag fick låna av Elisabeth igår var väldigt tjock och jobbig, känns inte som att jag orkar vara så pass ambitiös som jag vill. Bilderna ovan är bevis på att jag är övertrött.

Igår blev det inte så mycket plugg som jag tänkt då jag hamnade i telefonen med först Fanny och sen Beata. Haha, men jag bryr mig inte. Tittade igenom tjockboken och skrev en hel del om skulptur och måleri, så det blev lite iallafall. Fick ett fint besked om att jag inte behöver betala tågbiljetten till Göteborg på höstlovet, är så himla glad för det. Det är inte ens min farfar vi ska åka till, jag och Fanny, men han betalar ändå. G-L-A-D!

Nu ska jag fortsätta, puss
#1 - - andrea:

sv: ah men suuure! fast, vi byter ut pattinson... gillar inte honom! och taylor... han e ingen bra skådespelare, så ocharmigt :( och jag känner redan en taylor-kopia! men depp och pitt blir BRA :D:D:D:D brad pitt som akilles i troja eller som tristan i höstlegender = MUUUUMS! och ERIC JOHNSON! han spelar tristan som ung i den filmen. han e yummie! :D :D se filmen också vetja! bästa filmen någonsin :D

#2 - - LIENE:

sv: ja word är ju bäst:)