Lite shopping


Linne från H&M, Myrraolja från Depend och Graffiti Nail Top från IsaDora :]

Idag åkte jag till skolan för att ha estetisk orientering och efter det en hel eftermiddag bild. Världens bästa dag. Men såklart så blev Elisabeth sjuk och vi får ha bild på egen hand om vi vill. Men så mycket bild blev det ju inte, utan jag målade klart Rihanna(resultat senare idag!) och sedan gick jag ner på stan en stund för att köpa julklapp till Wille på leksaksaffären och någon slags juloutfit till mig. Det blev ju bra det med! Ska inviga nagellacket senare tror jag, sjuuuuukt sugen!

Hörs senare

#1 - - andrea:

vad är myrraolja? :O



sv: hehehehe tack så mycket :D är väldigt nöjd med den bilden faktiskt...

#2 - - lovisa jönsson ♥:

Jag har inte fått något mail? :(

#3 - - Emelie - Fotoblogg:

sv1: Nej, det har jag inte. Praktiserar hos en fotograf och brukar låna hennes studio :]



Sv2: Kan man säkert, men jag menade mer allmänt :P Inte bara bloggdesign.