Sometimes i feel like crazy

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Den här dagen har varit ganska så bra trots proven som vi avverkat. Skönt att ha det gjort och det kändes ganska bra när jag lämnade salarna... Fick förresten tillbaka min energiuppsats idag, och GISSA VAD?! MVG TILL MIG! Egentligen sa Gohde att min trea var VG+, men trean var det högsta i betygskalan - 1 2 3. Gabriella fick 3+ och då var det MVG+ tydligen... så åt helvete med VG+ och HELLO MVG! Imorgon väntar nationellt prov i matte och sedan en inlämning av historieuppsatsen. Snart sommar, snart sommar..

Känner mig något tjock just nu, magen är alldeles uppsväld av all fika... Eric fyller 15 idag och hans mormor hade tagit med måttligt med godsaker. Puuuh... men hon är bra go iallafall! Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och experimentera i photoshop. Puss!

ps. klicka här för att vara med och tävla om valfri pryl från chique.se!
#1 - - Mams:

Lycka Till o Grattis till MVG:t!!



Kommer du hem imorgon eller?? Har så dåligt minne... men visst ville du vara här i helgen??



Kramiz

#2 - - andrea:

sv: hahahahaha okej! mår du bättre nu då? :D